مرا ستایش کن...

    

مرا ستایش کن...

        چهار دیواری خالی ام

به من پناه آور..

           به نجات خود بکوش

                    تا

  نجات یافته باشم

            نجاتی

   به اندازه ی

               فریبی پنهان

                    در هر آن چه می دانیم                               

         



نظرات شما عزیزان:

ایدا اشک تنها
ساعت9:34---14 آبان 1392
گلم ممنون از این که لینکم کردی من هم لینگت کردو یک سر به ما بزن

mohadeseh
ساعت20:42---11 آبان 1392
بله نیلو فر جونم.

robo-boy
ساعت11:13---10 آبان 1392
وبلاگ شما با افتخار======لینک شد
like


مرضیه
ساعت20:31---9 آبان 1392
دوست عزیز سلام...
از وبت دیدن کردم...جالب بود و لینکش کردم...
از بازدید شما هم از وبم ممنونم...
با آروزی موفقیت....


sandra
ساعت19:00---9 آبان 1392
وبلاگ زیبایی داری /اگه دوس داری لینک شما دروبلاگ ما به نمایش گذاشته بشه بهم خبر بده

هستی
ساعت19:00---9 آبان 1392
سلام عشقم خوبی محدثه جونم منو که شناختی؟ تبریک وبت خیلی ناز شده مخصوصا با این نی نی خشگل
پاسخ:مرسی هستی جونم.اگه دوست داری یه کم از خودت واسم بگو.


امیرحسین
ساعت17:13---9 آبان 1392
واقعا زیبا من که هنوز تو کفشم اینا را از کجا میاری؟!!!!
پاسخ:ممنون از لطفتون. جناب این مطلب هارو من به سختی گیر میارم نمیتونم بگم از کجا میارم که


reza
ساعت11:31---9 آبان 1392
دمت گرم محدثه جون این متنت خیلی جالبه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 9 آبان 1392 | 11:4 | نویسنده : mohadeseh |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.